tahsilat canada

ساخت وبلاگ

یکی دیگر از روش‌های اخذ پذیرش در مراکز آموزشی کشور کانادا، شرط معدل است که مشابه آن را در ایران نیز مشاهده می‌کنیم. برای پذیرفته شدن در دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا از این طریق، ابتدا باید مدارک تحصیلی خود را به استاندارد این کشور تبدیل کنید. سپس باید تمام مدارک مورد نیاز به آدرس تعیین شده در سایت مرکز آموزشی ارسال شوند و مورد بررسی قرار بگیرند. در صورتی که از شرایط لازم برای پذیرش برخوردار بودید، از شما درخواست خواهد شد که تمام مدارک را ارسال و بخشی از هزینه تحصیل را پرداخت کنید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا, شرط معدل تحصیل در کانادا, شرط معدل برای تحصیل در کانادا, مدارک لازم برای تحصیل در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 137 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:48

اگر به دنبال مهاجرت تحصیلی به کانادا از طریق آزمون ورودی هستید، ابتدا باید با مراحل این کار آشنایی داشته باشید. در کشور کانادا، ممکن است هر مرکز آموزشی آزمون خاص خود را برای پذیرش داشته باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا بخواهید ابتدا دانشگاه یا دیگر مراکز مورد نظر را انتخاب کرده و سپس به مطالعه شرایط آزمون آن‌ها بپردازید.

پس از انتخاب مرکز آموزشی مورد نظر، باید در تاریخ مقرر شده در آزمون ورودی آن ثبت نام کرده و مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. همچنین برای شرکت در آزمون مورد نظر نیز باید مبلغی پرداخت شود که برای هر مرکز آموزشی و هر آزمون متفاوت است.

41

در صورتی که هزینه پرداخت شده و مدارک تأیید شوند، تاریخ آزمون به شما اعلام می‌شود و در تاریخ مقرر شده باید در محل مورد نظر حضور داشته باشید. پس از شرکت در آزمون، معمولا یک الی دو ماه زمان نیاز است که نتایج اعلام شوند. در صورتی که در آزمون قبول شوید، از شما درخواست می‌شود که مدارک مورد نیاز را ارسال کرده و بخشی از شهریه را نیز پرداخت کنید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : مهاجرت تحصیلی به کانادا, آزمون ورودی دانشگاه های کانادا, مدارک مورد نیاز تحصیل در کانادا, تحصیل در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:01

شرایط پذیرش آسان و متنوع

یکی دیگر از دلایل جهت ترغیب شما به تحصیل در کانادا، شرایط پذیرش تحصیلی در این کشور است. در بسیاری از کشورهای جهان مانند بسیاری از کشورهای اروپایی و کشور ترکیه، برای پذیرش باید در آزمون ورودی شرکت کنید. این در حالی است که برای پذیرش در مراکز آموزش کانادا دو روش پیش روی شما قرار دارد و این باعث آسانی پذیرش شده است.

شرکت در آزمون ورودی و شرط معدل دو روش پذیرش تحصیلی در کشور کانادا هستند. در نظر داشته باشید که ظرفیت پذیرش در مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا بالا است و از این رو، آزمون‌های ورودی نیز نسبت به کشورهای دیگر آسان هستند.

جایگاه بالای مراکز آموزشی کانادا

اگر به دنبال دلیلی هستید که کشور کانادا را برای تحصیل انتخاب کنید، جایگاه بالای جهانی مراکز آموزشی این کشور می‌تواند دلیلی برای این کار باشد. به طوری که برخی دانشگاه‌های این کشور مانند بریتیش کلمبیا توانسته‌اند در رده‌بندی 30 دانشگاه برتر جهان قرار بگیرند.

یکی از مزایای که جایگاه بالای علمی یک مرکز آموزشی به همراه دارد، اعتبار مدرک آن است. زمانی که شما از یک مرکز آموزشی برتر فارغ‌التحصیل می‌شوید، مدارک تحصیلی شما در تقریبا تمام کشورهای جهان مورد قبول خواهد بود و این باعث می‌شود تا راحت‌تر پذیرش کشورهای دیگر را دریافت و همین‌طور کار پیدا کنید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا, شرایط تحصیل در کانادا, نحوه پذیرش تحصیلی کانادا, پذیرش تحصیلی کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:34

کانادا یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل ایرانیان است که امکانات مختلفی را برای این کار ارائه می‌دهد. این سوال برای بسیاری از دانشجویان و دانش‌آموزان ایرانی مطرح می‌شود که میان کشورهای متعددی که برای تحصیل وجود دارند، چرا باید کانادا را انتخاب کرد. امکان دریافت بورسیه تحصیلی و خوابگاه، هزینه تحصیلی مناسب نسبت به آمریکا و جایگاه بالای مراکز آموزشی این کشور در رنک جهانی از جمله دلایلی است که باعث می‌شود تا بخواهیم کانادا را به عنوان یک مقصد تحصیلی مناسب معرفی کنیم. در این مطلب، با این دلایل و چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی کانادا آشنا می‌شویم.

چرا کانادا را برای تحصیل انتخاب کنیم

کانادا از جمله کشورهایی در جهان است که برای تحصیل در آن دلایل متقاعدکننده‌ای وجود دارند. به عنوان مثال، در بسیاری از کشورهای جهان، تنها روش پذیرش تحصیلی شرکت در آزمون ورودی است؛ این در حالی است که برای تحصیل در برخی مراکز کانادا از طریق شرط معدل نیز می‌توان اقدام کرد. در ادامه این بخش با برخی از مزایای دیگر تحصیل در کانادا آشنا می‌شویم.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا, تحصیل کانادا, دلایل تحصیل در کانادا, پذیرش تحصیلی کانادا, مهاجرت تحصیلی به کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:42

هرساله هزاران دانشجوی بین‌المللی راهی کشور کانادا‌ می‌‌‌‌شوند تا در دانشگاه‌ها ‌و مراکز معتبر آموزشی این کشور ادامه تحصیل دهند. از جمله دلایل این موضوع‌ می‌‌‌‌توان به کیفیت بالای آموزشی و معتبر بودن مدارک تحصیلی اشاره کرد. در ادامه به بررسی مزایای تحصیل در کانادا‌ می‌‌‌‌پردازیم.

کیفیت بالای آموزشی

کانادا یکی از کشورهای عضو گروه G۸، یعنی هشت کشور برتر صنعتی جهان است که ۵۰ درصد از حجم اقتصاد جهانی را شامل‌ می‌‌‌‌شوند. در بین این هشت کشور، کانادا بیشترین بودجه را به بحث آموزش اختصاص داده است که همین موضوع دلیل اصلی کیفیت بالای آموزشی کانادا است. سه دانشگاه مک گیل، تورنتو و بریتیش کلمبیا همواره جزو ۵۰ دانشگاه برتر جهان بوده‌اند. البته دیگر دانشگاه‌های ‌‌این کشور نیز از اعتبار بالایی در سطح جهانی برخوردارند که نشان‌دهنده حاکم بودن یک سیستم پیشرفته آموزشی در این کشور است.

مدرک معتبر تحصیلی دانشگاه‌ها ‌و مراکز آموزشی کانادا

از آنجا که اغلب دانشگاه‌های ‌‌کانادا از استانداردهای بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل مدارک ارائه‌شده دانشگا‌ه‌ها ‌و مراکز آموزشی در این کشور اعتبار بالایی داشته و دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی‌ می‌‌‌‌توانند راحت‌تر جذب بازار کار شوند. همچنین مدارک دانشگاه‌های ‌‌کانادا در آمریکا و دیگر کشورها معتبر هستند و تنها نیاز به معادل‌سازی دارند.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : مزایای تحصیل در کانادا, تحصیل در کانادا, امتیازات تحصیل در کانادا, خوبی های تحصیل در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:01

هزینه تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی

طبق آمار رسمی اعلام‌شده از سوی دولت کانادا، میانگین شهریه دانشگاهی در مقطع کارشناسی برای دانشجویان خارجی ۲۹¡۷۱۴ دلار کانادا در سال است. دراین‌بین رشته‌های ‌‌علوم انسانی جزو ارزان‌ترین رشته‌های ‌‌دانشگاهی به شمار‌ می‌‌‌‌آیند که میانگین شهریه آن‌ها ‌۵¡۵۴۲ دلار کانادا است. هزینه تحصیل در کانادا در رشته‌های ‌‌فنی مهندسی و پزشکی بیشتر است. برای مثال برای رشته دندان‌پزشکی ۲۱¡۷۱۷ و رشته پزشکی ۱۴¡۱۶۲ دلار کانادا است.

هزینه تحصیل در کانادا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا

اگر قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکترا را داشته باشید، شهریه دانشگاهی این مقاطعی کمی پایین‌تر است البته رشته دانشگاهی و دانشگاه محل تحصیل نیز در میزان شهریه پرداختی موثر هستند. میانگین شهریه تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان بین‌المللی ۱۷¡۷۴۴ دلار کانادا است.

دراین‌بین رشته MBA اجرایی جزو گران‌ترین رشته‌های ‌‌تحصیلی در کانادا به شمار‌ می‌‌‌‌آید که شهریه سالانه آن ۵۶¡۳۲۸ دلار کانادا است. در بین رشته‌های ‌‌دانشگاهی، رشته‌های ‌‌مدیریت، حقوق و دندان‌پزشکی بیشترین شهریه را دارند. البته شهریه بالا نشان‌دهنده کیفیت ایدئال دانشگاه نیست. چراکه بهترین دانشگاه‌های ‌‌کانادا هم شهریه سالانه متوسطی دارند که ازجمله آن‌ها ‌عبارت‌اند از

  • دانشگاه تورنتو: ۱۵¡۷۵۰ تا ۵۷¡۰۵۰ دلار کانادا
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: ۱¡۳۰۰ تا ۵۲¡۳۰۰ دلار کانادا
  • دانشگاه مک گیل: ۲¡۲۳۰ تا ۵۸¡۳۰۰ دلار کانادا
tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : هزینه تحصیل در کانادا, هزینه فوق لیسانس کانادا, هزینه لیسانس کانادا, هزینه دکتری در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:50

یکی از راه‌هایی که دانشجویان بین‌المللی‌ می‌‌‌‌توانند برای صرفه‌جویی در هزینه تحصیل در کانادا از آن بهره‌مند شوند، استفاده از کمک هزینه تحصیل در کانادا است که در قالب بورسیه تحصیلی به دانشجویان اعطا‌ می‌‌‌‌شود.برخی از این کمک‌هزینه‌ها ‌علاوه بر اینکه شهریه دانشگاهی را پوشش‌ می‌‌‌‌دهند، سایر هزینه‌های ‌‌لازم برای تحصیل در کانادا را نیز شامل‌ می‌‌‌‌شوند که به‌اصطلاح Full Fund نامیده‌ می‌‌‌‌شوند. این کمک‌هزینه‌ها ‌در تمامی مقاطع تحصیلی اعطا‌ می‌‌‌‌شوند.

هریک از دانشگاه‌های ‌‌کانادا دارای بورسیه‌های ‌‌تحصیلی با شرایط خاص خود هستند. همچنین نکته قابل‌توجه در این مورد این است که باید درخواست خود را به‌موقع ارسال کنید؛ چراکه این کمک‌هزینه‌های ‌‌در زمان محدودی اعطا‌ می‌‌‌‌شوند و متقاضیان زیادی برای دریافت آن‌ها ‌اقدام‌ می‌‌‌‌کنند که هم شامل دانشجویان بومی‌ می‌‌‌‌شود و هم دانشجویان بین‌المللی.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : کمک هزینه تحصیلی کانادا, بورسیه تحصیلی کانادا, بورسیه دانشگاه های کانادا, بورسیه های تحصیلی کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:28

 

تحصیل در کانادا در سال‌های ‌‌اخیر طرفداران زیادی در میان ایرانیان پیدا کرده است. متقاضیان تحصیل در کانادا اغلب قصد دارند با تحصیل در این کشور، از فرصت‌های ‌‌فراوان شغلی پیش روی خود بهره‌مند شوند. دانشگاه‌های ‌‌کانادا هریک شهریه متفاوتی دارند که عوامل مختلفی در تعیین مقدار شهریه دریافتی این دانشگاه‌ها ‌تاثیرگذار است. از جمله این عوامل می‌‌‌‌توان به رشته و مقطع تحصیلی اشاره کرد. هزینه تحصیل در کانادا نسبت به دیگر کشورهای توسعه‌یافته مانند انگلیس پایین‌تر است. ازاین‌رو در حال حاضر این کشور به‌عنوان یکی از مقصدهای جذاب مهاجرتی در سطح جهان شناخته‌ می‌‌‌‌شود.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا, مهاجرت تحصیلی به کانادا, هزینه تحصیل در کانادا, هزینه تحصیل کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:02

بخشی از هزینه تحصیل در کانادا شامل هزینه ویزای تحصیلی کانادا است که مربوط به مرحله اولیه روند مهاجرت‌ می‌‌‌‌شود. برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا، نیاز است مجوز تحصیل داشته باشید. هزینه صدور مجوز نیز ۱۵۰ دلار کانادا است. دیگر مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا، شامل نامه پذیرش، پاسپورت و گواهی تمکن مالی که شما باید حضوری آن را به اداره مهاجرت کانادا ببرید یا اینکه این مدارک را در سایت اداره مهاجرت بارگذاری کنید.

هزینه اپلای در دانشگاه‌ها ‌و ایالت‌های ‌‌مختلف کانادا با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال در دانشگاه بریتیش کلمبیا، هزینه اپلای برای دانشجویان بین‌المللی ۱۵۰ دلار است. این در حالی است که هزینه اپلای برای دانشجویان بومی به طرز چشمگیری پایین‌تر است و بین ۵۰ تا ۷۰ دلار‌ می‌باشد.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : ویزای تحصیلی کانادا, تحصیل در کانادا, هزینه ویزای کانادا, هزینه ویزای تحصیلی کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 167 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:56

کانادا در همسایگی ایالت متحده آمریکا قرار داره. زبان رسمی مردم کانادا فرانسوی و انگلیسی هست. یکی از محبوب ترین مقصد های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی، کشور کاناداست. مدارس در کانادا به صورت خصوصی و عمومی تقسیم بندی میشه. اکثر دانش آموزان بین المللی در مدارس خصوصی این کشور تحصیل میکنن. هزینه تحصیل برای دانش آموزان بومی این کشور در مدارس دولتی تقریبا رایگان هست ولی برای مدارس خصوصی، دانش آموزان باید هزینه پرداخت کنن. شهریه هایی که برای تحصیل در کانادا پرداخت میشه بسیار پایین تر از انگلیس، استرالیا و آمریکاست. شهریه های کالج در کانادا بسیار متنوع هستن. به طور میانگین برای دانشجویان بین المللی، تحصیل در مقطع کارشناسی، سالانه 29.700 دلار هزینه در برداره. در این بین، کم ترین هزینه برای رشته های هنر و علوم انسانی بوده و بیشترین هزینه برای رشته های پزشکی و مهندسی هست. البته در سال های گذشته شهریه ها برای دانشجویان بین المللی 7/6 درصد افزایش پیدا کرده ولی برای دانشجویان بومی 5/2 درصد کاهش یافته. شهریه های دانشگاه ها برای دانشجویان بومی، نصف دانشجو های بین المللی هست. بسیاری افراد فکر میکنن هزینه های تحصیل در مقطع ارشد بسیار بالاتر از کارشناسی هست ولی این طرز فکر کاملا اشتباهه و شهریه دانشگاه های کانادا در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به طور متوسط در حدود 17.700 دلار در سال بوده، که پایین تر از مقطع کارشناسی هست. هزینه تحصیل در رشته MBA  گران تر از بقیه رشته های تحصیلی بوده و رشته های آموزش به نسبت هزینه کمتری رو دارن. برای برآورد هزینه های دانشگاه باید هزینه های مربوط به زندگی و آموزش رو هم لحاظ کرد. هر دانشجو به طور سالانه در حدود 1000 تا 2000 دلار صرف خرید کتاب و وسایل آموزشی می کنه همچنین اجاره آپارتمان های خصوصی اشتراکی حدود 8 هزار دلار برای هر دانشجو رقم می خوره. بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به کانادا رو دارن، باید از هزینه تحصیل و زندگی اطلاعات کاملی داشته باشن. به طور کلی پاسخ به سوال به عوامل و فاکتور های زیادی بستگی داره. برای کسب اطلاعات کامل تر در این زمینه به وبسایت ایران توکا مراجعه کنین. ما تو این سایت کلی مطالب آموزنده و به درد بخور آماده کردیم، که میتونه به شما در این زمینه کمک کنه. 

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : هزینه تحصیل در کانادا, هزینه های زندگی در کانادا, هزینه های تحصیل در کانادا, شهریه دانشگاه های کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:28

دانشگاه‌های ‌‌کانادا هریک شهریه مختص به خود را دارند که میزان آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که ازجمله آن‌ها ‌رشته و مقطع تحصیلی است که دانشجو در آن تحصیل می‌‌‌‌کند. همچنین میزان شهریه دریافتی از دانشجویان بین‌المللی تقریبا سه برابر دانشجویان بومی کانادا است. شهر محصل تحصیل شما نیز تاثیر بسزایی روی میزان شهریه دانشگاه دارد. برای مثال دانشگاه‌های ‌‌در بین ایالت‌های ‌‌کانادا، شهریه دانشگاه‌های ‌‌نیوفاندلند، شهریه به‌صرفه‌ای دارند؛ درحالی‌که تحصیل در دانشگاه‌های ‌‌ایالت اونتاریو هزینه زیادی روی دست شما خواهد گذاشت.

هزینه تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی

طبق آمار رسمی اعلام‌شده از سوی دولت کانادا، میانگین شهریه دانشگاهی در مقطع کارشناسی برای دانشجویان خارجی 29,714 دلار کانادا در سال است. دراین‌بین رشته‌های ‌‌علوم انسانی جزو ارزان‌ترین رشته‌های ‌‌دانشگاهی به شمار می‌‌‌‌آیند که میانگین شهریه آن‌ها ‌5,542 دلار کانادا است. هزینه تحصیل در کانادا در رشته‌های ‌‌فنی مهندسی و پزشکی بیشتر است. برای مثال برای رشته دندان‌پزشکی 21,717 و رشته پزشکی 14,162 دلار کانادا است.

 

هزینه تحصیل در کانادا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا

اگر قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکترا را داشته باشید، شهریه دانشگاهی این مقاطعی کمی پایین‌تر است البته رشته دانشگاهی و دانشگاه محل تحصیل نیز در میزان شهریه پرداختی موثر هستند. میانگین شهریه تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان بین‌المللی 17,744 دلار کانادا است.

دراین‌بین رشته MBA اجرایی جزو گران‌ترین رشته‌های ‌‌تحصیلی در کانادا به شمار می‌‌‌‌آید که شهریه سالانه آن 56,328 دلار کانادا است. در بین رشته‌های ‌‌دانشگاهی، رشته‌های ‌‌مدیریت، حقوق و دندان‌پزشکی بیشترین شهریه را دارند. البته شهریه بالا نشان‌دهنده کیفیت ایدئال دانشگاه نیست. چراکه بهترین دانشگاه‌های ‌‌کانادا هم شهریه سالانه متوسطی دارند که ازجمله آن‌ها ‌عبارت‌اند از

·         دانشگاه تورنتو: 15,750 تا 57,050 دلار کانادا

·         دانشگاه بریتیش کلمبیا: 1,300 تا 52,300 دلار کانادا

 

·         دانشگاه مک گیل: 2,230 تا 58,300 دلار کانادا

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : هزینه تحصیل در کانادا, هزینه های تحصیل در کانادا, هزینه تحصیل دکتری کانادا, هزینه تحصیل کارشناسی در کانادا, هزینه تحصیل ارشد در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:20

خیلی از افرادی که قصد دارن مهاجرت تحصیلی به مقصد کانادا داشته باشن توی این فکر هستند که هزینه های تحصیلشون رو چطوری میتونن تأمین بکنن و آیا این امکان وجود داره که در حین تحصیل، کار هم انجام بدن و درآمدی کسب کنن یا نه؟ باید بهتون بگیم که بله، در کشور کانادا این امکان برای دانشجوهای بین المللی وجود داره تا در حین تحصیل کار هم بکنن، اما به شرطها و شروطها؛ مثلا حداکثر 20 ساعت در هفته امکان کار برای دانشجوها وجود داره که این مقدار در هنگام تعطیلات به 40 ساعت میرسه. کار دانشجویی نمیتونه تمام وقت باشه و شما از زمانی مجاز به اشتغال هستید که برنامه تحصیلیتون در کانادا شروع بشه. خوبیش اینه که برای مشغول شدن در کار دانشجویی به گرفتن ویزای کاری نیاز ندارید و با همون ویزای خودتون هم میتونید کار رو انجام بدید. همچنین لزومی نداره که در کار مرتبط با رشته خودتون مشغول بشید. شما به عنوان یه دانشجو در کانادا میتونید در داخل بخش های مختلف دانشگاه مثل رستوران یا باشگاه ها و ورزشگاه ها کار کنید و یا با استادتون به پیشرفت پروژه های مختلف کمک کنید. اگر بخواید خارج از دانشگاه کار کنید، حتما باید به عنوان دانشجوی تمام وقت در کانادا مشغول تحصیل باشید، بیمه اجتماعی داشته باشید و قبلا یه دوره آموزشی مربوط به اون کار رو گذرونده باشید. میتونید در زمینه رشته تحصیلی خودتون در یکی از شرکت ها، دوره اینترنشیپ یا کارآموزی رو هم بگذرونید. هرچند که معمولا برای دوره اینترنشیپ پول چندانی نمیدن با این حال بد نیس درموردش در کانادا کمی پرس و جو کنید. دوره های تحصیلی کوآپ رو هم نادیده نگیرید. در این دوره ها میتونید بعد از تموم شدن دوره تحصیلیتون به طور تضمینی جذب بازار کار بشید. هرچند شرکت در این دوره ها معمولا سالی 12000 دلار برای افراد متقاضی خرج بر میداره. اگر دلتون میخواد که بعد از تحصیل در کانادا، مسیر شغلیتون رو با موفقیت بیشتر طی کنید بهتون پیشنهاد میکنیم که در حین تحصیل کمی فرصت هم برای کار کنار بذارید. علاوه بر مزایایی که بالا بهش اشاره کردیم، از جمله مزیت های دیگه کار دانشجویی اینه که علاوه بر کسب مهارت های مختلف، میتونید قبل از ورود رسمی به بازار کار با محیط کاری این کشور و رابطه کارفرما ها با کارکنان آشنا بشید. بعلاوه دستمزدتون معمولا با حداقل دستمزد مصوب در این کشور برابر خواهد بود و تاحدی میتونید هزینه هاتون رو کاور کنید. اگر خواستید در مورد سایر جنبه های تحصیل در کانادا و زندگی دانشجویی در این کشور اطلاعات کسب کنید بد نیس یه سر به وبسایت ایران توکا بزنید که کلی مطالب مفید از منابع معتبر داره.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : هزینه تحصیل در کانادا, تحصیل در کانادا, کار هنگام تحصیل در کانادا, کارهای مجاز دانشجویی در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:12

مزایای تحصیل در کانادا

هرساله هزاران دانشجوی بین‌المللی راهی کشور کانادا می‌‌‌‌شوند تا در دانشگاه‌ها ‌و مراکز معتبر آموزشی این کشور ادامه تحصیل دهند. از جمله دلایل این موضوع می‌‌‌‌توان به کیفیت بالای آموزشی و معتبر بودن مدارک تحصیلی اشاره کرد. در ادامه به بررسی مزایای تحصیل در کانادا می‌‌‌‌پردازیم.  

کیفیت بالای آموزشی

 

کانادا یکی از کشورهای عضو گروه G8، یعنی هشت کشور برتر صنعتی جهان است که 50 درصد از حجم اقتصاد جهانی را شامل می‌‌‌‌شوند. در بین این هشت کشور، کانادا بیشترین بودجه را به بحث آموزش اختصاص داده است که همین موضوع دلیل اصلی کیفیت بالای آموزشی کانادا است. سه دانشگاه مک گیل، تورنتو و بریتیش کلمبیا همواره جزو 50 دانشگاه برتر جهان بوده‌اند. البته دیگر دانشگاه‌های ‌‌این کشور نیز از اعتبار بالایی در سطح جهانی برخوردارند که نشان‌دهنده حاکم بودن یک سیستم پیشرفته آموزشی در این کشور است.

مدرک معتبر تحصیلی دانشگاه‌ها ‌و مراکز آموزشی کانادا

از آنجا که اغلب دانشگاه‌های ‌‌کانادا از استانداردهای بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل مدارک ارائه‌شده دانشگا‌ه‌ها ‌و مراکز آموزشی در این کشور اعتبار بالایی داشته و دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی می‌‌‌‌توانند راحت‌تر جذب بازار کار شوند. همچنین مدارک دانشگاه‌های ‌‌کانادا در آمریکا و دیگر کشورها معتبر هستند و تنها نیاز به معادل‌سازی دارند.

 

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا, مزایای تحصیل در کانادا, مهاجرت تحصیلی به کانادا, تحصیل در دانشگاه های کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:24

حیوانات خانگی همانند یک عضو از خانواده اند و بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارن، نگران امکان به همراه بردن حیوانات خانگی خود هستن. خوشبختانه کانادا جزوه کشورهایی هست که با حیوانات خانگی مشکلی نداره و می تونین به راحتی حیوانات خونگی خودتون رو به کانادا ببرین. اما اجازه مهاجرت به کانادا با حیوان خونگی، بستگی به نوع حیوان داره. در مورد شرایط مهاجرت سگ، گربه و پرندگان به کانادا، تا زمانی که اوراق متداول رسمی در دست داشته باشین به مشکلی بر نمیخورین.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت حیوانات خانگی به شرح زیره:

اصل گذرنامه مسافر و کپی آن

دفترچه بهداشتی و کپی آن

در صورتی که حیوان خانگی شما یک پرنده هست، باید کارت میکروچیپ برای پرنده تهیه کنین و حلقه مخصوص اون رو به پرنده وصل کنین.

برگه واکسیناسیون حیوان

ارائه فیش واریزی برای هر حیوان

واکسیناسیون هاری

انجام تست خون برای اندازه ‌گیری تیتر آنتی‌ بادی هاری

شناسنامه و گذرنامه حیوان

از شرایط به همراه بردن سگ در هنگام مهاجرت به کانادا می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

به همراه داشتن گواهی تزریق واکسن هاری یا گواهی از سوی دامپزشک: منتهی سگ هایی که کمتر از 3 ماه سن دارند نیازی به تزریق واکسن هاری نیست ولی باید شناسنامه سن سگ رو ارائه بدین.

گواهی واکسن هاری باید شامل یک سری اطلاعاتی باشه مثل: درج تاریخ دقیق واکسن، ترجمه به زبان انگلیسی یا فرانسه، نام تجاری واکسن هاری، شماره سریال واکسن، مدت زمان مصونیت حیوان و...

حیوان شما ممکنه قبل از مهاجرت نیاز به درمان داشته باشه و آزمایش و قرنطینه قبل از ورود به کانادا الزامیه. گذرنامه حیوانات نشان از سالم بودن آن هاست. بدون داشتن گذرنامه، حیوان خانگی شما نمیتونه به کانادا سفر کنه. اگر مسافرت شما به صورت هوایی هست، به نژاد حیوان خود دقت کنین برخی از حیوانات در فاصله زیاد از زمین دچار مشکلات تنفسی خواهند شد. برای این که حیوان خود رو بتونین سوار هواپیما کنین باید وسیله نگه ‌دارنده مناسبی داشته باشین. درون این قفس مقداری آب و غذا قرار بدین تا در صورت بروز مشکل مهماندار بتونه به حیوان شما غذا بده.

 

اگر همچنان در زمینه مهاجرت به کانادا با حیوانات خانگی سوال دارید، به وبسایت ایران توکا مراجعه کنین، ما در این سایت کلی مطالب بروز و به دردبخود آماده کردیم. 

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : بردن حیوان خانگی به کانادا, زندگی در کانادا, مهاجرت به کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:57

امروزه گرفتن گواهی نامه رانندگی در کانادا به یکی از دغدغه های مهاجرین تبدیل شده. اخذ گواهی نامه رانندگی در کانادا مانند بسیاری از کشور های دیگر، شرایط و قوانین خاص خودش رو داره. هرچند این قوانین در بسیاری از کشورها مانند هم هست اما روند گرفتن گواهی نامه ممکنه در هر منطقه و کشوری متفاوت باشه. در اصل قبل این که گواهی نامه بگیرین، باید قوانین رو بشناسین و عمل کنین. در زیر به این قوانین اشاره می کنیم:

ماشین خودتونو حتما بیمه کنین، رانندگی خودرو، بدون بیمه در کانادا غیر قانونی هست. همیشه گواهی نامه رانندگی به همراه داشته باشین. هنگام رانندگی کمربند ایمنی خودتونو ببندین. رانندگان موظف به بستن کمربند ایمنی اند. نباید هنگام رانندگی مشروبات الکلی مصرف کنید و ...

برای اخذ گواهی نامه به مدارکی نیاز دارین که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم:

·        پاسپورت کانادایی یا خارجی

·        کارت شهروندی به همراه عکس

·        کارت عکس ایالتی

·        تائید اقامت دائم

·        مجوز اقامت موقت- مجوز تحصیل- مجوز دانشجویی- ثبت بازدیدکنندگان

پس از این که این مدارک رو آماده کردین، به یکی از شعب اطراف محل زندگی خودتون مراجعه کنین و هزینه های لازمه رو بپردازین. بعد از ثبت نام شما باید آزمونی از علائم و قوانین راهنمایی و رانندگی رو به صورت کتبی پاسخ بدین و نمره قبولی کسب کنین و در نهایت در تست رانندگی شرکت کرده و قبول بشین. از شرایط لازم برای اخذ گواهی نامه به موارد زیر اشاره می کنیم:

·        بالای ۱۸ سال سن داشته باشین.

·        آزمون بینایی رو با موفقیت بگذرانین.

·        گزارش وضعیت سلامت تهیه کنین.

·        دوره‌ های آموزشی رو طی کنین.

·        و در نهایت  آزمون جاده ای رو با موفقیت سپری کنین .

 

دریافت گواهی نامه رانندگی در کانادا چندان کار سختی نیست. با گذراندن آزمون های کتبی و جاده ای به راحتی میتونین گواهی نامه بگیرین. اگر به دنبال کسب اطلاعات کامل تر هستین می تونین به وبسایت ایران توکا مراجه کنین. 

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : گواهینامه کانادا, گواهینامه رانندگی کانادا, گرفتن گواهینامه در کانادا, رانندگی در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 106 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:35

اولین قدم برای افرادی که درحال مهاجرت به کشوری دیگر هستند داشتن اطلاعات و بینش کافی  از کشور مقصده، شمایی که در حال مهاجرت به سمت کانادا هستید هرچی شناخت بیشتر از این کشور و مردمش داشته باشید، بهتر میتونید با زندگی در یک کشور جدید وفق پیدا کنید. برخلاف ایرانیا که فوتبال، والیبال و کشتی ورزش های محبوبشون محسوب میشه، کانادایی ها به ورزش های دیگه ای علاقه دارند. مثلا ورزش هاکی محبوب ترین ورزش در بین کانادایی هاست و کانادایی های زیادی انواع این ورزش رو در سالن، روی یخ و در چمن انجام میدن و دنبالش میکنن. لاکراس هم دومین ورزش مورد علاقه کانادایی هاست و بیش از یک قرنه که به عنوان ورزش ملی این کشور شناخته میشه. اصل این بازی توسط بومیان قاره آمریکا ابداع شده، اما شکل امروزیش به صورت بازی با توپ و چوبی هست که سرش تور داره. باتوجه به همسایگی کشورهای کانادا و آمریکا ذائقه مردم این دو کشور در خیلی از موارد نزدیک همه. پس جای تعجب نیس که فوتبال آمریکایی، کریکت  و بیسبال بین کانادایی ها هم محبوب باشه. شاید براتون جالب باشه که بدونید ابداع ورزش بسکتبال هم توسط کانادایی ها بوده و کانادایی ها اولین افرادی بودن که در دنیا بسکتبال بازی میکردن، الان هم بسکتبال طرفدارای زیادی بین کانادایی ها داره. ورزش تنیس هم بین کانادایی ها هوادار زیادی داره و افراد زیادی در این کشور، تنیس بازی میکنن و یا نتایج بازی ها رودنبال میکنن. با توجه به اقلیم سرد کانادا، ورزش های زمستانی  مثل اسکی هم در میان مردم این کشور طرفدارای خودشو داره و کانادایی ها در المپیک های زمستانی معمولا رقبای سرسخت و ماهری به حساب میان. اگرمیخواید در مورد سایر ابعاد زندگی در کانادا بیشتر بدونید و با علايق مردم کانادا بیشتر آشنا بشید میتونید به وبسایت مفید ایران توکا مراجعه کنید و خودتون رو مهیای رفتن به کانادا کنید.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : ورزش های مورد علاقه کانادایی ها, ورزش های دانشجویی کانادا, تفریح در کانادا, تفریحات کانادایی ها, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:08

بعد از روسیه دومین کشور بزرگ دنیا، کاناداست. مرز بین کانادا و آمریکا حدودا ۸ هزار و ۸۹۱ کیلومتر هست که طولانی ترین مرز بین المللی جهان محسوب میشه ولی با وجود این از نظر فرهنگی تفاوت های محسوسی باهم دارند. جمعیت کشور کانادا کمه و به همین خاطر یکی از کشورای مهاجر پذیر محسوب میشه. مردم آن رفتار خوبی با مهاجران دارن و نژاد پرستی بین مردم این کشور خیلی کم هست. اگر برای تحصیل، گردش، همایش کاری، دیدن خویشاوندان و ... قصد سفر به کانادا را دارین، باید بلیط هواپیما تهیه کنین. فاصله ی این کشور از ایران زیاده و به همین خاطر قیمت بلیط پروازهای مقصد کانادا گران تر هستن. بلیط های هواپیما دو نوع سیستمی و چارترند. بلیط چارتری به این معناست که یکی از آژانس هواپیمایی همه یا بخشی از صندل های هواپیما را می خرن و اگه ظرفیت تکمیل نشه، بلیط ها را با هزینه ی کمتری به فروش می رسونن. هر چه قدر زمان کمتری به پرواز بمونه قیمت بلیط ها کمتر میشه. بلیط های چارتری قابل تغییر نیستن یعنی اگه برنامه ی سفرتون لغو شه، هزینه ای که پرداخت کردین، کاملا از دست می دین. اگه قراره تو یه جلسه کاری حضور داشته باشین و زمان مشخصی مد نظرتونه، بهتره که بلیط سیستمی تهیه کنین. بلیط های سیستمی برنامه ریزی دقیقی دارن و قابل تغییر هستن و اگه برنامه سفرتون تغییر کنه هزینه ای که پرداخت کردین بهتون برمیگردونن. پرواز های به مقصد کانادا از ایران مستقیم نیستن و تو شهرهایی مثل وین اتریش، دبی امارات، استانبول، فرانکفورت آلمان، آمستردام هلند، رم ایتالیا، پاریس فرانسه،  دوحه قطر، توقف دارن. باتوجه به فاصله ی زیاد بین کانادا و ایران مدت زمان سفر هم طولانی خواهد بود. این زمان از 16 تا 40 ساعت متغیره و بهتره که برنامه ی سرگرم کننده ای مثل فیلم دیدن، کتاب خوندن و ... برای خودتون داشته باشین. اگه قصد مهاجرت به کانادا رو دارین و یا به هر دلیلی میخواین به کانادا برین بهتره که با شرایط و فرهنگ این کشور آشنا بشین. ما تو وبسایت ایران توکا کلی مطالب مفید در اختیارتون گذاشتیم که میتونه کمکتون کنه.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : پروازهای کانادا, پرواز به کانادا از ایران, انواع بلیط های کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 112 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:41

کشور کانادا برای بسیاری از دانشجویان یک مقصد تحصیلی مهم به شمار میره. اگر شما یک دانشجو در کانادا هستین می تونین به گزینه های اشتغال در حین تحصیل فکر کنین. کار هنگام تحصیل میتونه از نظر مالی دانشجویان رو حمایت کنه و یکی از مشکلات مالی اونارو کم کنه. افراد پس از این که در این کشور مشغول تحصیل شدن، میتونن هم در داخل دانشگاه و هم بیرون آن مشغول به کار بشن. برای کار کردن در کانادا باید یک سری شرایط داشته باشن، که به شرح زیر هست:

ü     فرد باید یک دانشجوی تمام وقت با اجازه تحصیل معتبر باشه.

ü     باید دارای بیمه تامین اجتماعی باشه.

ü     در حال تحصیل در یکی از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری باشه.

 

چه برای کار در داخل دانشگاه و چه در خارج آن باید در مدرک دانشگاهی، مجوز کار کردن از سوی دانشگاه درج شده باشه. دانشجویان تمام وقت میتونن، هفته ای 20 ساعت در زمان دانشجویی و موقعی که دانشگاه تعطیل هست، در بیرون کسب درآمد کنن. بعد از فارغ التحصیلی در یکی از رشته های دانشگاهی، می تونین در کانادا مشغول به کار شده و به صورت تمام وقت کار کنین. برای این کار نیاز به ویزای کار پس از تحصیل دارین. طول مدت اجازه کار شما بر اساس مدت زمان تحصیل شما در دانشگاه هست. به طوری که اگر یک سال در دانشگاه تحصیل کرده باشین، یک سال هم اجازه کار در بیرون برای شما صادر میشه. و در پایان سال اول می تونین به دریافت اقامت دائم در کانادا اقدام کنین. زمانی که متقاضی اصلی، ویزای تحصیلی و معتبر داشته باشه، همسر اون هم با داشتن ویزای همراه می تونه به صورت نامحدود در کانادا کار کنه. این افراد در زمان ورود به کانادا مجوز کاری Work permit دریافت می کنن. حقوقی که دانشجویان در حین تحصیل دریافن میکنن، ساعتی بین 14 تا 20 دلار هست. اگر با این میزان هفته ای 20 ساعت کار کنین، می تونین تقریبا همه هزینه های زندگی خودتونو تامین کنین. وبسایت ایران توکا به عنوان مرجع تخصصی در زمینه مهاجرت میتونه به شما کمک کنه. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه دارین به این وبسایت مراجعه کرده و از مطالب خوبشون استفاده کنین.

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : کار هنگام تحصیل در کانادا, کار دانشجویی کانادا, کار حین تحصیل در کانادا, اجازه کار دانشجو در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 112 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:25

نظام بیمه و سلامت کشور کانادا یک سیستم بسیار پیشرفته هست. سیستم درمانی کانادا 70 درصد نیاز های مراقبتی مردم رو پوشش میده و تنها 30 درصد باقی مونده از طریق بخش خصوصی پرداخت میشه. بیش از نیمی از ساکنان کانادا بیمه تکمیلی دارن، که بسیاری از افراد این بیمه رو از طریق کارفرمایان خودشون دریافت می کنن. اگر در کانادا دانشجو هستین باید به فکر بیمه درمانی برای خودتون باشین. هر ایالتی خدمات بیمه ای متفاوتی رو به دانشجویان ارائه میده. دانشجویان بین المللی میتونن از بیمه های تکمیلی هم استفاده کنن، ولی باید حق بیمه بیشتری رو نسبت به بقیه بیمه ها بپردازن. اکثر بیمه های دانشجویی خدمات ویزیت بیمارستان، آمبولانس، پزشکان و داروهای تجویز شده رو پوشش میده. معمولا در دانشگاه های کانادا، هزینه خدمات اورژانس روی شهریه دانشگاه لحاظ میشه. خود دانشگاه ها دارای درمانگاه هایی هستن که با هزینه اندک، خدمات پزشکی ارائه میدن. 

بیمه درمانی عمومی در کانادا شامل مراقبت های اولیه پزشکی و بیمارستان ها میشه، ولی ایالت های دیگه ای هستن که خدمات فیزیوتراپی، سونوگرافی، دندانپزشکی و... رو پوشش میدن.

بیمه درمانی خصوصی در کانادا کمی گران تر از بقیه بیمه هاست. افرادی که بتونن هزینه های این بیمه رو پرداخت کنن، از خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی میتونن استفاده کنن. البته در این بین هستن مواردی که به دلیل شرایط ویژه خود (مثلا بیمارانی که نیاز به درمان مداوم دارند) حتما باید تحت پوشش بیمه های خصوصی قرار بگیرن.

هزینه های بیمه درمانی در کانادا با توجه به استان ها متفاوته؛ مثلا اگر شما در استان کبک تحصیل کنین باید حدود 500 دلار در سال هزینه بیمه پرداخت کنین. دانشجویان بین المللی در استان انتاریو شامل بیمه های درمانی دولتی نمیشن و باید در بخش های خصوصی ثبت نام کنن. هزینه این بیمه که فقط خدمات اولیه رو پوشش میده، 450 دلار هست.

 

کانادا بهترین سیستم های بهداشتی جهان رو داراست. افرادی که قصد دارن به این کشور مهاجرت کنن، باید از شرایط و ضوابط مهاجرت، سیستم های درمانی، نحوه کار و... اطلاعات کافی داشته باشن. اگر شما هم به دنبال مهاجرت هستین، وبسایت ایران توکا میتونه بهتون کمک زیادی بکنه. 

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : بیمه در کانادا, بیمه درمانی کانادا, بیمه دانشجویان در کانادا, بیمه دانشجویی کانادا, هزینه بیمه دانشجویی کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:03

افرادی که متقاضی تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستن باید برای برقراری رابطه با مردم در محل کار و دانشگاه، با فرهنگ و آداب و رسوم این کشور آشنا باشن. یکی از ویژگی های رفتاری مردم کانادا مودب بودن اوناست. این کشور مردمانی بسیار مهربان و با محبت داره و دولت این کشور استقبال خوبی رو از مهاجران میکنه.  دین رسمی مردم کانادا مسیحی هست و مردم این کشور به زبان های انگلیسی و فرانسه صحبت میکنن. مطابق با قانون اساسی، در کانادا ازادی دینی وجود داره. با این حال بیشتر افراد دین مسیحیت رو برای خودشون انتخاب کردن. کانادایی ها معمولا در مناسبت هایی مانند کریسمس و روز تولد به همدیگه هدیه میدن. یکی از هدیه های رایج و بسیار محبوب در کانادا، شربت درخت افراست. همچنین پول نقد به عنوان هدیه در بین مردم این کشور اصلا رایج نیست. اگر برای صرف شام به خانه کسی دعوت شدین، یک جعبه شکلات و یا دسته گل به عنوان هدیه همراه خودتون ببرین. در هنگام صرف غذا چنگال در دست چپ و چاقو در دست راست نگه دارین. از جمله آدابی که در این کشور متداول نیست و بی ادبی به شمار میره، میتونیم به این موارد اشاره کنیم: قرار دادن آرنج روی میز، غذا خوردن با دهان باز و حرف ‌زدن با دهان پر، خمیازه‌ کشیدن، اشاره‌ کردن یا خیره نگاه ‌کردن به غربیه‌ ها و... .  یکی از آداب و رسوم در کانادا انعام دادن به گارسون، پیش خدمت، راننده تاکسی و.. هست. شما باید 15 درصد کل مبلغ پرداختی رو به عنوان انعام پرداخت کنین. اگر ممانعت کنین، این کار نوعی بی احترامی تلقی میشه. در فرهنگ تجاری کانادا بسیار مهمه که به موقع به جلسات و قرار ملاقات ها برسین. در جلسات اولیه معرفی، بهتره همکاران خودتونو با عنوان های شغلی و نام خانوادگی صدا بزنین. سعی کنین با رعایت این اصول ساده در آداب و معاشرت با دوستان و همکاران خود ارتباط بهتری داشته باشین. فرهنگ مردم کانادا بسیار شبیه به مردم فرانسه، آمریکا و انگلستان هست. بسیاری از افراد فکر میکنن، در مهاجرت به یک کشور، داشتن وضعیت مالی خوب میتونه احساس امنیت و راحتی در پی داشته باشه، ولی اگر به آداب و رسوم یک کشور آشنا نباشین، احساس غربت و بیگانگی خواهین داشت. اگر در پی یافتن راهی برای مهاجرت هستین و میخواین اطلاعات کامل تری رو در این باره بدست بیارین به وبسایت ایران توکا مراجعه کنین. 

tahsilat canada...
ما را در سایت tahsilat canada دنبال می کنید

برچسب : آداب و رسوم مردم کانادا, معاشرت با کانادایی ها, زندگی در کانادا, مهاجرت تحصیلی به کانادا, مهاجرت و زندگی در کانادا, نویسنده : mohsen mohammadi canada-education بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:22